دوبله هنر است نه تكنيك

به مجله خبري سينما و تلويزيون خوش آمديد.

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دوبله هنر است نه تكنيك

با توجه به پايگاه داده شبكه اطلاعات ، Mozafarizade ، كه به جاي كلينت ايستوود ، به عنوان مثال ، خوب ، بد دروم در تعداد انگشت شماري از كارهاي به ياد ماندني با يك مشت دلار ، در فيلم هايو ، در فيلم محمد رسول الله ، به جاي دامين توماس در نقش شخصيت …

دوبله هنر است نه تكنيك https://fun4all.ir/دوبله-هنر-است-نه-تكنيك/ سرگرمي براي همه Thu, 01 Apr 2021 22:30:39 0000 عمومي https://fun4all.ir/دوبله-هنر-است-نه-تكنيك/ با توجه به پايگاه داده شبكه اطلاعات ، Mozafarizade ، كه به جاي كلينت ايستوود ، به عنوان مثال ، خوب ، بد دروم در تعداد انگشت شماري از كارهاي به ياد ماندني با يك مشت دلار ، در فيلم هايو ، در فيلم محمد رسول الله ، به جاي دامين توماس در نقش شخصيت …

با توجه به پايگاه داده شبكه اطلاعات ،

Mozafarizade ، كه به جاي كلينت ايستوود ، به عنوان مثال ، خوب ، بد دروم در تعداد انگشت شماري از كارهاي به ياد ماندني با يك مشت دلار ، در فيلم هايو ، در فيلم محمد رسول الله ، به جاي دامين توماس در نقش شخصيت اصلي ( اوشين) ، روزو ، گفت: نسخه تكراري به دست نيامده و بايد در حضور كسي باشد كه مي خواهد وارد اين حوزه شود تا بتواند پيشرفت كند.

او مي گويد اگر تكنيك تكثير و جزئيات به خوبي رعايت شود ، كار از ديد بيننده پنهان نمي ماند و او از آن استقبال مي كند.

اين دوبلور مشهور سينماي كشورمان فكر مي كند سرعت امروزه نقش بسيار مهمي در تكثير دارد ، دوبلور بايد بتواند با نقش صدا مطابقت داشته باشد تا بيننده بتواند سريعتر و راحتتر با آن ارتباط برقرار كند. از ديدن فيلم لذت ببريد. در غير اين صورت فيلم براي بيننده خسته كننده خواهد شد.

تكثير يك هنر است ، نه يك تكنيك

مظفري زاده درباره نقش هايش در سينما گفت. “با صلاحديد كارگردانان تكراري ، من نقش هاي منفي را نمي شنوم ، من بيشتر نقش هاي مثبت فيلم ها را ابراز كرده ام ، در حالي كه نمي توانستم ، تنها تلاش من براي بازي در اين نقش بود. “بيان براي بيان مثبت توسط بيننده نيست.

او فكر مي كند كه اگر راوي بتواند نقش را “مثبت” يا “منفي” بيان كند ، بهتر است همين نقش را در فيلم هاي ديگر ادامه دهد ، اما اگر موفق نباشد ، پس بايد مشكل را كسي كپي كند كه در بيان بهتر باشد خلق و خوي: يك بازيگر خاص

وي اضافه كرد: مظفري زاده حقوق كم در هنر كپي برداري را يكي از مشكلات در اين زمينه عنوان كرد. “به همين دليل بسياري از صداپيشگان كه مي توانند در اين هنر موفق باشند تمايلي به ادامه كار در اين زمينه ندارند.”

عباس معتمدزاده ، كارشناس دوبلينگ ، گرمي و عاشقانه بودن را از ويژگي هاي صداي سعيد مظفري زاده دانست.

وي با اشاره به اينكه اين هنر براي او متداول است ، افزود: “اين توانايي باعث مي شود كه او متناسب با چهره بازيگر به نظر برسد.”

تكثير يك هنر است ، نه يك تكنيك
او اضافه كرد. “تفاوت صداي دوتايي مظفري و ديگري در اين است كه او صداي جوان تري دارد ، اگرچه او در نقش هاي قديمي نيز بازي كرده است ، يكي از هنرهاي او اين است كه او توانسته است نقش هاي مختلف را بازي كند.”

معتمدزاده با اعلام اينكه همه كارهاي سعيد مظفري زاده ستودني و شنيدني است ، گفت:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.